maandag 28 juli 2014

Vacuumpomp lekt olie

De olie lekt dan namelijk op het spruitstuk. Bericht2 Za Okt 16, 2010 8:24 am. Vermoedelijk lekt de vacuumpomp een beetje olie en valt er of en toe een druppel olie op de katalisator. Olielekkage slang vacuumpomp TDDi 66kW - Forum Nu was ons opgevallen dat er nogal wat olie lekt langs de slangwartel bovenop de vacuumpomp. Deze is aan de achterkant van het blok. (Dus NIET eromheen!) Bij een olie-lekkende vacuumpomp zult u normaal dus een nieuw pomp.

Zoals vele weten, de vacuumpomp van 300 Tdi (en ik meen ook de 200 Tdi) heeft de neiging na verloop van tijd olie te gaan lekken. Online BMW Forum Toon onderwerp - Olie. Vacuüm pomp lekt olie - BMWD riversForum. Mijn auto: E46 316I touring automaat 2004, 150.000 km.

E46 olie vacuumpomp lekt - bmw

De lekkage waar ik nu tegenaan loop is bij de vacuum-pomp. Al na 10 minuten rijden hangt er een druppel olie aan, die aan de zijkant. Ik heb een probleem met het verbruiklekkage van olie. Erop dat de kleppendeksel niet lekt, carter niet lekt en de vacuumpomp zelf ook niet. Volkswagen LT club Toon onderwerp - Vacuumpomp lekt olie De vacuumpomp van mijn LT28 (1980) lekt sinds kort olie.

O-ring Viton inwendig vacuumpomp N42N46 - Webshop - BMW. Klepdeksel pakking en de pakkingen van de vacuumpomp zijn de meest voorkomende oorzaken. Hij heeft het een paar keer afgeveegd, maar. Kan dit kwaad en wat kan ik hier eventueel aan doen? Lekkende vacuumpomp 300 Tdi en evt oplossingen.


Bestel auto onderdelen in OEM kwaliteit voor uw OPEL VECTRTS 2.2 DTI 16V. De totale oppervlakte van de inlaat behoort 10-15 groter te zijn dan de. Doge Caliber, 50 Series, 100 Series, Commando 2 Fiat 500, 600, 850, 124, 125, 126. Firestone Complete Auto Care (4392 Eaton St, Denver).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.