zaterdag 30 augustus 2014

Bougiekabel controleren hoe

Bougiekabel controleren hoe

Hoe meer toeren de motor draait hoe kleiner het ontstekingmoment en ontbrandingsmoment als je dan een. Track Techniek: Bougiekabels, waar moet ik op letten. Motor-Forum - Techniek, vragen en antwoorden - Hoe test je of. Ik vraag mij af op welke stand hij moet, deze kan ik gebruiken: 2000k 200k.

Zijn bougiekabels te testen, of is vervangen de enige test. Ik heb de bougiekabels eens bekeken, en ik zag dat sommigen toch. Nadat je de bougiekabel verwijderd hebt kun je de bougie verwijderen. Bougiekabel - door motor warmte slijten bougiekabels gevolg is. Bougie kabels testen - Heren, morgen wil ik mijn bougie kabels testen met een multi meter.

Bougies controleren

Bougiekabel controleren hoe

En zijn er kabels met losse connectoren voor op de bougie of de. Oude bougiekabels laten je motor onregelmatig lopen. Maar dat is op dezelfde manier te controleren als de bougies: een voor een. Een bobine testen - wikiHow wikiHow logo.

NGK - Testen van bougieleidingen Eerst moet de bougieleiding aan een nauwkeurige visuele controle onderworpen worden. Hier geldt, hoe dikker de kabel hoe beter het isolerend vermogen. Weerstand meten is de juiste manier om ze te controleren, waardes zijn vast. Via een multimeter kun je controleren of er ergens draadbreuken zitten.


Voor al die snelle info, ook over hoe je een bobine controleert. Dat kun je het beste doen met een speciale bougiesleutel. Ontsteking moet gewoon goed zijn, hoe oud een auto, grasmaaier. Toen er hier eens een kwam die niet meer wist hoe het moest zitten. Motor loopt op 3 cilinders : Techniek. Nadat ik wat heb lopen rondspuiten, (bougiekabels, bougies, rotor) starte de.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.