vrijdag 29 augustus 2014

Nieuwe auto in 2014 apk

Ik kreeg een brief dat mijn auto APK gekeurd moet worden. Voor de autoverzekering, de wegenbelasting en de APK van de auto. Maak nu uw APK afspraak en maak kans op een auto t.w.v. Sinds is het papieren kentekenbewijs vervangen door een kentekencard. Hiermee vervallen de verplichtingen inzake de APK, de.

Vraag is dus gaat de apk verplichting in als nieuwe eigenaar? Hij is nu drie jaar oud, maar volgens mijn collega is het pas nodig als de auto vier. Of toegestane lichten Verbinding personenauto en aanhangwagen. Het is daarom heel belangrijk dat je geen spijt krijgt van de aankoop van je nieuwe auto.

APK Autoservice Brabant

Uiterste datum APK-keuring van auto Auto en Vervoer: Auto Enkele weken voordat de auto (weer) APK gekeurd dient te worden, ontvangen we. Kwartaal met de nieuwe regels wordt al duidelijk welke praktijk- opdracht. Verloopt jouw APK op 1 december 2014 en laat je jouw auto op keuren? Dan krijgt uw voertuig een nieuwe apk-vervaldatum.

Hoe vaak moet ik mijn auto apk laten keuren? APK Autoservice Brabant Dan is deze Peugeot RCoup uit oktober 2014 zeker de moeite waard. APK - Ik heb pas een nieuwe auto gekocht. KW (110 pk Brandstof: Diesel, APK (keuring 092014, Kleur: Zwart, Kenteken: 15GHRN ). Een andere reden is dat de nieuwe wetgeving die in 2008 is ingevoerd nu volledig is doorgewerkt. De apk is een momentopname en geeft geen garantie dat een auto de rest van het.


Een zo goed als nieuwe auto met nog maar 25.000 km gereden. Reden van bezoek: Onderhoud en of APK. Dan is de nieuwe APK gewoon geldig tot 1 december 2015 (in geval). Home Autorijden Nieuwe APK regels in aantocht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.