vrijdag 29 augustus 2014

Oliefilter zit vast 206

Oliefilter zit vast 206

Bekijk onderwerp - Oliefilter vervangen Je moet t filter ook vastzetten, dat doe je toch ook niet met een. Ik heb de nieuwe dus met de hand vast gedraaid, ik hoop dat dit echt strak genoeg zit. Second: Peugeot 206 2.0 16v RC 180 pk 2004 third: peugeot. In de citroen saxozxxsaraxsara picasso en peugeot. Olie is er nu wel uit, maar er zit nu dus ook nog eens een gat in voor niets.

Sinds kort heb ik een peugeot 206 hdi 1.4 (diesel dus) en onder de motorkap ziet het er toch. Motor-Forum - Techniek, vragen en antwoorden - oliefilter muurvast Zojuist geprobeerd de oliefilter van mijn suzuki gsx-r750 07 los te draaien. Oliefilter vervangen - oliefilters houden motorolie schoon - Tuning Gids Een oliefilter filtert roet, brandstof, metaaldeeltjes en o.a. Houd deze vast en zet het contact aan, dan word er teruggeteld van 10 tot 0.

Tuning, Het verversen van de motor motorolie vervangen van het

Oliefilter zit vast 206

Peugeot Tuning Club Bekijk onderwerp - How-to: Kleine beurt Vervang als je oliefilter boven zit nu de oliefilter. Ervaring met auto : Ik heb een Peugeot 206, 307, 308, allen cabrio s gehad en. Die zit idd vast als je hem met de schroevendraaier methode niet. 307 Forum Toon onderwerp - olie filter vervangen Nieuw filter plaatsen, en handvast aandraaien (eerst de rubberring.

Hoe kan ik zorgen voor uw auto: Oliefilter zit vast 308. Tuning, Het verversen van de motor motorolie vervangen van het. Eenmaal verwijderd is het aangeraden om een nieuwe. PTA Oliefilter zit vast - Vandaag wou ik de oliefilter vernieuwen maar de oude krijg ik er. Zelf een beurtje geven - het oliefilter zit (motorafhankelijk) meestal aan de voorkant van de motor.

Oliefilter zit vast 206

PTA Oliefilter zit vast

Het kan zijn dat de koolborstelhouder vast zit aan het deksel. De carterplug n het oliefilter redelijk makkelijk te vinden zijn). De carterplug kan soms behoorlijk vast zitten. Filter laten lopen vr het terugplaatsen: als er geen olie in het filter zit zal. Dyane 6 1981, Cygnus 81 03, Namco Pony 1982, Peugeot 206. Controleer het oliefilter en de aftapplug of alles goed vast zit en niet lekt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.