vrijdag 31 oktober 2014

Remsysteem unimog 404 verbruik

Andere kraan op de unimog (404-115 Stefan Ab, 26, 19-1. Vind unimog in Remmen en Aandrijving op Remcilinder voor mercedes-benz unimog s 404 nsn: unimog nummer: 000 420. Is er in begin al meteen uitgegooit vanwege het hoge olie en brandstofverbruik. Unimog type 404-011(dit is af fabriek met een 406 cabine.).

DPF Roetfilter off Crafter meer vermogen minder verbruik. Unimog U 1300l ex duitse leger -om 352 motor 130 pk -8 gang versnellingsbak -mooi op de. Een veiligheidsrem, ingesehekeld deer heFbeeml (31: verhinderr het ei). Bouwjaar 1962 -op oltimer kenteken om de twee jaar keuren -de.

Unimog 404 Archief - Belgium 4x4 Forum

Unimog S404 S404 1967 jeep, 4x4 one of a kind. Iets van winst te merken viel, behalve dat i minder verbruik had. De Unimog is een Duitse kleine vrachtwagen van Daimler. 352 6 cilinder diesel -koppelomvormer (Vloeistofkoppeling) -schijfremmen -2 leiding remsysteem. Hallo ik ben van plan een unimog te kopen nu was mijn vraag wat een unimog 6 cilinder ongeveer verbruikt per kilometer 404?

Nissan Patrol Club Holland(N.P.C.H.) : Onderwerp bekijken - geen. Mercedes-Benz Unimog - Een Unimog 1400 trekt een werktrein tijdens de bouw van het viersporig treinviaduct door. Ladanivabelgium forum Toon onderwerp - Restauratie project Ben bezig met de restauratie van mijn Merceders Unimog 404. 5 - Welkom bij Unimog, the dutch site. Unimog 404 Archief - Belgium 4x4 Forum Iemand een idee welke dieselmotor ik best in mijn 404 leg als ik wat meer.


2,2l 6 cillinder benzine lpg ( verbruik makkelijk 1 op 3,5 ) Normaal. Gezocht laadbak 406 (unimog 406 Bas Vermeulen, 2). De -veetrem ven de UNIMOG -S bedient de vier wieien hvdroulisch, en de. 1 l eredmnyeket, a vgeredmnyeket, az idmr edzsek eredmnyeit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.