zondag 30 november 2014

Koppeling polo 6n 5e versnelling

Na een aantal keer koppeling in en uit en een hoop getrek aan de pook kon ik. Motor aandrijving: Vreemd geluid bij accelereren in 5e. Schakelstang revisieset - koppeling versnellingsbak - VW Polo 6N. De Polo 6n heeft helaas een bagger versnellingsbak.

Zodra ik bij deze snelheid de koppeling intrap is het geluid weg. (1H1) 1.9 TDi 90pk Syncro (4x4) (1HX1) (AHUALE) 596- - Cabriolet. Toon onderwerp - Zoem uit versnellingsbak polo 6N. De 5e versnelling wil hij niet in. Het is een licht gierend geluid en alleen in de 5e versnelling, als ik het ga los laat. Schakelstang revisieset - koppeling versnellingsbak - VW Golf 3.

Schakelstang revisieset - koppeling versnellingsbak - VW Golf 3

Polo 86C met 5-versnellingsbak vanaf 0885- - Polo 6N1 met. Ik heb een vraag over mijn vw Polo 1.6 6NElke keer als ik in mijn 5e versnelling rij op bijvoorbeeld de snelweg en ik neem half gas. Wij hebben in totaal zo n 8,5 ton gereden met 4 auto s met die motor en die bak erin en. Ik heb deze aangeschaft wetende dat de versnellingsbak enof koppeling goed kapot was, alleen de 1e en 5e versnelling pakte nog(na goed). Heb een paar weken terug onder mijn Polo 6n van 98 een nieuwe versnellingsbak, koppeling en. Toon onderwerp - Polo 6N bak koppeling - VW Polo.

Ik kan echter nog rijden in ver snelling 1,2,3,4. Ik heb dit ook gehad bij mijn Polo 6n, naar de garage geweest en niets gevonden. Koppelingsset - koppeling versnellingsbak voor uw VW Polo 6N on m. Koppelingsset - koppeling versnellingsbak - VW Polo 6N. Maar nog steeds gaat ie moeilijk in de versnellingen, echt in alle 5.

Koppelingsset - koppeling versnellingsbak - VW Polo 6N

Horen en met name bij het intrappen van de koppeling. Schakelstang revisieset - koppeling versnellingsbak voor uw VW Polo 6N on m. De koppeling en kabel zijn een jaar geleden vervangen. De 5de versnelling stuk loopt dit hoor je dan alleen in de 5,kun je testen door.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.