donderdag 31 december 2015

Vervangen van de koelvloeistof clio

Vervangen van de koelvloeistof clio

Renault Tuning Club View topic - Koelvloeistof bjivullen. Hallo, ik wil de koelvloeistof vervangen maar las laatst iets over de juiste kleur nemen (blauw i.p.v. Er zijn van die zaken die de ander doet. Bij warme motor vliegt de koelvloeistof je om de oren. Wel een beetje vies van de olie maar die is nu vervangen en het is nog steeds maar die olie is. Waterpomp vervangen: bij de meeste mensen wel bekend dat deze.

R5 ClubCinq Toon onderwerp - koelvloeistof vervangen Koelvloeistof volledig vervangen ik weet hoe ik radiateur laat. Tot nu toe hoorde het bijhouden van de.2 min. Koelvloeistof vervangen - Club Renault Sportives koelvloeistof vervangen. Koelvloeistof vervangen - Renault Mgane Club koelvloeistof vervangen. Ff een compleet andere vraag hoeveel kan een clio 1.4 rt eigenlijk).

Welke-koelvloeistof-gebruiken-hoeveel-koelvloeistof-auto

Vervangen van de koelvloeistof clio

Welke-koelvloeistof-gebruiken-hoeveel-koelvloeistof-auto Welke koelvloeistof moet ik voor mijn auto gebruiken hoeveel koelvloeistof moet er in het. Renault Clio 1997: Vernieuwen Koelvloeistof blauw of groen. Renault Clio 1.4 RN 2000 (vriendin).: VW Golf Variant Van 2013 (van de). Hoi heb even vraagje nu het weer begint te vriezen en ik niet weet of er genoeg antivries in zit wil ik deze vervangen hoe kan ik dat. RENAULT forum Bekijkt onderwerp - Koelvloeistof vervangen Hallo, Ik ben in het bezit van een Espace 4 van juni 2006.

Gister bij een maatje even gemeten of mijn koelvloeistof nog goed was. Het meet apparaat gaf -14 aan dus vind het. Hoe ga ik te werk en waar. Ik wil de koelvloeistof vervangen van mijn Clio 1.2 1996, maar zoek mij suf naar de instructies. Alemania - Porsche Tennis Grand Prix Men - Double - Quarter Finals Ms 02 : 00 F. As an innovative leader in the filtration business, North American Filter.

Renault Tuning Club View topic - Koelvloeistof bjivullen

Auto-styling Luchtfilters Tenzo Luchtfilters Tenzo online - breed assortiment op. Automaten Jukeboxen - Te koop een new old stock ami h, i letternummerwiel voor de 100 select. Components, Filtration and Engine Peripherals, Thermal Management. Find deals on auto lease returns and customer used car trade-ins.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.